1:a etappen - Berga

Bommat något jävulskt idag =( Var på grymt gott humör innan jag gav mig ut... Men kände redan påväg till 1:an att skallen inte jobbade som den borde.....fick hjärnsläpp....och orienteringen gick därefter... höllit på dubbelt så länge än vad jag borde kunnat göra... Jag kan ju säga att jag aldrig bommat första kontrollen så som jag gjorde idag!!!
Jaja, efter tvåan började jag så smått hitta tillbaka till mig själv...äntligen fick jag kartan att stämma och resten av banan gick bra, lite halvtöligt bara eftersom humöret inte var på topp efter katastrofbommarna!
Och löpningen gick på i ett lugnt tempo, för att jag vägrade tappa orienteringen!
Menmen...imorgon får jag en ny chans...startar tidigt....ganska skönt att bli klar på förmiddagen och sedan ha hela dagen på sig att bara må gott!
Ikväll ska vi iväg och kika in prisutdelningarna....lite underhållning innan, Kören Cans ska dit och köra något nummer! Roligt!
Men nu väntar lite mat! Ska bli otroligt gött att få i sig lite varmt i magen!

Jaha, ni får hade det så bra så hörs vi vidare något!
Kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0