Tjing

Jaha...Hej....Var som sagt inne i Östersund i helgen, ingen bio blev det! Tänkte passa på att fly fältet under lördagskvällen, men så blev inte fallet! Vill som gärna iväg och se Sex and the City. Det är verkligen en serie HELT och hållet i min smak - så antar att även filmen komma hålla måttet!
Jaja, får se om jag drar mig in i veckan...Känns som så iaf! Hoppas man får sällskap... Syster...Vad säger du!? Vill Du gå och kika på filmen tillsammans med mig på onsdag kväll!?

Jaha...Nu sitter man så smått och väntar på att hoppa in i bilen och iväg för att hämta karln på Hammarn...Får se om han saknat Mig något...hmm... Jag har då saknat honom!
Det är fan inte roligt att lägga sig och sova själv när man är så van att ha någon liggandes tätt intill i vanliga fall =(
Legat vaken onödigt mycket längre än vad jag skulle behöva! Jaja, nu är han snart hemma =)

.....Nu ringde det....dags för mig att hoppa in i bilen!

Tjing tjing! Hörs någon annan Dag!
Kramen


Kommentarer
Postat av: Systeryster

Hallå där.

Varför sa du inget om bio nu ihelgen som va, hade ju passat fint med bio.

Men onsdag låter inte helt fel. Vi kanske ska hemöver, om fallet är så kan du ju åka med oss in till stan och buss hem sedan,lämna en bil på Hammarn när du kommer tillbaka. Eller?



Ha det gott

Kram kram

2008-07-06 @ 22:27:36
Postat av: Systeryster

Tjing tjong! Hörs någon annan gång! Rimmar ju :)

2008-07-06 @ 22:29:06
Postat av: Eleonore svarar

Tjing tjong, luftballong =) Rimmar också ganska bra! =)



Ja, men då hös vi om onsdag....inte vet jag varför jag inte sa något om de i helgen....blev väl aldrig tillfälle...

Puss och Kram från Mig till Dig!

Krama om allihopa vet ja!

2008-07-06 @ 23:13:26
Postat av: Sandra

Hej. Ja de märks. Dom är jättefina. =) Brukar du ta porträttkort då? Jo de e bara bra med mig. Hehe jo, desamma. Nej men man e sällan på byn. Mer än när man ska handla o så. Har full rulle mest hela dagarna så. =) Hur ere själv?

Kramen!

2008-07-07 @ 11:04:06
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86
Postat av: Therese

hej!

ja försökte ringa hem till er idag. tänkte prata lite. för ja ringer gratis från datorn här till hemnummer.

men vi hörs senare. vad för klänning hade du tänkt dig då? ja kanske har någon som du kan låna om ja inte hinner sy någon ny. men nån klänning ska du ju få! :)

sex and the city filmen var iaf kanon bra=) ja gillade den mycket=) vi var på den bion igår kväll=) vi hörs pusspusspuspusssspusss

2008-07-08 @ 16:00:29
URL: http://sahlintherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0