Trött & Sliten

Tror att en liten smärre förkylning ligger och gror i kroppen på Mig...Men jag har bestämt mig för att hålla mig frisk och så ska det bli! Ska vila upp mig bara!
Suttit ett litet tag nu vid datorn och kikat på olika klänningar och hittade igen den som jag letade efter & som jag gillar skarpt!
Min syster som är OTROLIGT duktig att sy, ska be henne att kika på denna och se om hon skulle kunna få till en liknande modell =)
Den är iaf riktigt fin. Men så sitter den på en otroligt vacker kvinna dessutom!
   

Ja...jag tycker den är fin - Tycker inte ni!?
(Så Therese, nu när Du ser detta....Vad tror du!?)



Jaha...annars händer inte mycket, min kajak står fortfarande oanvänd.... =( Ni kan ju tro att det värker i mig när jag inte fått komma ut ännu!!!
Väntar med spänning på de grejor som inte dykt upp...Vill bara ut! Ut och mysa, ut och paddla!
Tre dagars jobb till innan lördag, då bär det av till Sälen och O-ringen 2008.
Ser verkligen fram emot lite orientering i fjällen! Ska bli så roligt att bara komma iväg också!
Ja....är inte direkt på blogghumör....det kommer något litet när jag känner att orken lusten och tiden finns...inte varit ute något med Kameran heller...Så snart det blir bättre väder! Då blir det lite bilder, har faktiskt filurat på lite olika motiv!

Nehe, ska kika på en film som börjar strax, ska göra mig något varmt att dricka innan bara!
Så det blir Tack å Hej och på Återseende! =)

Kramen på Er

Kommentarer
Postat av: Kristina Elf

Duger det inte att sitta på vardagsrumsgolvet å ro längre? =D

2008-07-13 @ 23:23:48
Postat av: Therese

Hej hopp=) den ser fin ut=) men på bilden här ser man inte så mkt detaljer.. men ja har ett annat förslag annars. men vi får prata mer om de på femdagars:)

pusspusspuss

2008-07-14 @ 10:16:55
URL: http://sahlintherese.blogg.se/
Postat av: babe

hej. jag hoppas att du har lite tid över och fixa den händig maannen.



Med guds lycka välsignelse. lycka till

ha en bra dag.

daina

2008-07-18 @ 12:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0