GoKväll där hemma!

Nästan precis kommit hem, blev bjuden på middag ikväll - grillat! Suveränt gott och otroligt skönt att slippa tänka på det själv...
Jag är verkligen inte i form...Det bara rinner ur näsan...och gör det inte det...ja....då är nätt å jämt att jag kan andas...
Irriterande om något! Jag känner att jag måste vara hemskt grinig...men jag har ont bakom ögonen också...Helt igenkörd är jag... =(

Men, vilken otroligt fin dag det varit idag! Så himla gött!
Hoppas veckan fortsätter bjuda på detta! Och vad jag har hört så verkar det faktiskt kunna bli så!

Idag har verkligen suget efter en kajak förstorats....blev prat om en igår...och kikade lite när jag var in till Östersund....sitter samtidigt i detta nuet och kikar på några hemsidor...blocket...(men vill helst ha en ny) Veta att jag får allt som jag vill ha det!
Jag kan iaf meddela att en kajak kommer inom en snar framtid att vara här hemma hos mig!
Jag bara längtar tills jag kan glida ut i kvällssolen och bara götta mig! Alldeles lugnt och stilla och bara vara för sig själv och tänka/drömma mig bort!
Det ska bli min present till mig själv när jag fyller år!
Nej uscha så härligt...kan inte ens sitta här längre...jag blir för sugen =)

Jaha...nej...tro om man kanske ska sätta sig i soffan och mysa en stund innan sängen blir allt för inbjudande! Har en känsla av att denna komma bli det ganska snart ikväll.
Ikväll blir jag ingen gammal man!

Nej...mer att förtälja har jag inte nu...så....men kommer jag på något...
Så tills vidare!

Kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0