Gör snart kväll...

Men tänkte skriva några rader innan... Hade planerat att åka in till Östersund i helgen...Träffa en kompis och gå ut och ha trevligt... Var klart....så ringde det alldeles nyss....var som reserv till laget....men pga sjukdom....så får jag följa.
Jukola!!! Här kommer jag!
Fasen...ska bli riktigt gött och roligt!
Åka på fredagsmorgonen...komma hem på måndag ser det ut som!
Brukar kunna vara rätt trevlig på båten både dit och hem! Så det blir USCHA så Sköjsigt!

Nej så glad jag blev! Tråkigt mot T bara som också börjat planera för vår lilla utekväll =)
Ja...vi har lovat varandra att ta den det första vi gör efter Midsommar!

Jaha...ja, så för Er som undrar så är jag inte hemma i helgen . . .

Nej...ska ta och sticka ut på en liten kortare kvällspromenad med Harry och sedan hoppa in i duschen...Sedan väntar sängen med öppna armar! . . jag ska opp och jobba imorgon....och jag är TRÖTT!!!

(FAN så grymt LEDS jag blir på hela bloggen ikväll....allt j*vlas tror jag...går inte att kommentera, publicera inlägg...ladda upp bilder...och funkar det så tar det SÅÅÅ LÅÅÅNG TID!!!)
Är detta bara för Mig!? Börjar tro att min dator hålla på att kapejsa! Det vore ju ända att sätta pricken oppe på I . . . Måste verkligen ta mig i kragen och börja skriva ut alla bilder på skivor och börja framkalla....vem vet när min kära vän kommer knacka av...


Nattinatti på Er!
Kramen

Kommentarer
Postat av: kristina

Sv :tack, jätte roligt att höra, ha det bra!

kramar

2008-06-08 @ 22:36:14
URL: http://easytogetbroke.blogg.se/
Postat av: Maria

ahaaa på sånt vis! Jag trodde du var här ifrån =) Fast man behöver ju inte vara här ifrån för att gilla Mora =)



Jag tycker de borde fixa sina problem en gång för alla.

2008-06-09 @ 08:08:18
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/
Postat av: Maria

I know det är så himla svårt, då kan du tänka dig hur det är för mig som jobbar med hår varje dag och ser så många snygga klippningar/färger, hopplöst att bestämma sig ju =P

2008-06-09 @ 18:41:35
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0