Härligt

Man vill som inte riktigt ta sig tiden att sätta sig vid datorn när vädret är detta utanför fönstret....!
Har precis ätit en god middag....det blev potatisgratäng och fläskfilé till middag idag! Micke med sin bea och Jag med min örtsås *skratt*
Imorgon bär det av till Sundsvall...en liten tripp sådär...ska bli trevligt, inget jag ska handla, hänger mest med! Men kan vara trevligt det också ibland.

Var och tog ett dopp nere vid stranden idag med - så himla härligt i vattnet! Mycket folk var det där också, vid vår lilla fina badstrand =)

Alltså...när jag bor här hemma...(detta är verkligen mitt hem), cyklar den lilla biten ner till badstranden, går ut över åkrarna, sitter ute på altanen i kvällsolen och lyssnar på....ja...fåglarna...inga bilar...inget vrål och skrik mer än barnen som leker i grannhuset =)
Då känner jag att.....va fasiken....det finns verkligen inget bättre....det är allt jag vill ha! Här skulle jag kunna bo!
Men kommer de andra tankarna....utbilda sig...jobb...allt annat som hör en lite större stad till...
Ja, det är svårt....men som sagt....HÅSJÖ kommer alltid vara mitt hem!
Jag skulle väldigt gärna köpa mig ett litet mysigt hus här hemma...Ett litet avkopplingsställe...

Åh...nu har jag varit lite blödig ett tag....ska faktiskt ta med mig kameran ut på en sväng. Jag och Harry ska ut med frisbeen (stavning?!).....kuta runt lite ....

Hoppas ni får en trevlig sommarkväll!
Kramar på Er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0