På Jobbet!

Här sitter man på jobbet....äntligen fått sätta mig ner en sjättedelssekund...full rulle hela dagen...vet ej vad som flugit i folk idag...men det vackra sommarvädret har ju visat sig så kanske därför! Då är det läge med vackra blommor också!

Jaha, j*vligt avundsjuk är jag annars idag...En kompis har gått och blivit med valpar! Det blir både en =) och en =( . . .
Jag vill också gå och bli med valpar! Vad otroligt Mysigt och fasligt roligt det skulle vara!
Huvva! Me like...!

Annars...ja...trötter som en vet inte vad...sliten till tusen är jag just för tillfället... Ska strax dra in alla vagnar och grejor innan jag stänger dörrarna för dagen! Det har börjat trappa ner lite nu iaf!
Sedan må jag hämta bilen - guskelov så skönt det inte var mer än jag trodde...blev lite rädd där för en sekund...! Men det ordnade sig!
Ja, åka till Sörbygden och hämta T! Sedan blir det VILA ikväll...för hela slanten! SÅÅÅÅ GÖTT!!

Nej...Hoppas ni haft en trevlig dag, Ni som kunnat vara ute i solen idag! Hoppas ju på finväder imorgon...men ganska många kunder har gjort mig mer och mer förberedd på sämre väder....tråkigt då man vill klä sig lite ledigare! =)
Jaja, jag ska fortsätta hoppas!

Mången Kram på Er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0