Strax...

Precis ätit... ska vila kroppen och magen lite innna jag beger mig ut på ett litet träningspass. Det blir Rullskidorna även idag. Får se hur det går i blåsten...går nog bra...skulle egentligen vart ut på lite löpa...men, får nog bli imorgon det istället...
Vill faktiskt bara komma hem från träningen ikväll, hoppa in i duschen och varva ned...Krypa upp i en skön och mjuk säng och bara SOVA!
Sova bort nästäppan...FÖRSTÅR verkligen inte varför det inte ger med sig...
Ska iaf, krypa upp i sängen med den "bärbara" (HAhaHAha...menade datorn!)...får se vad det blir - Men tror jag ska somna till en film ikväll =)
Imorgon kväll är det fotboll på tv:n - Då blir det, på med sverigetröjan & HejaHeja Sverige!

Nej...vila en timma ungefär nu...sedan börjar jag bege mig...
Får se åt vilket håll jag kör ikväll...

Ha en fortsatt trevlig kväll!
Kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0