Tränat


(Stavarna är inne på sista turen... *skratt* Hittade inga andra! Inte speciellt sköna för handen att hålla i...men...så är det...Slängde av mig dem ner i diket efter ett tag...och tog med dem tillbaka på hemvägen....så det blev benmusklerna som fick jobba istället *skratt* DET behövdes om något!)

Som sagt så har man precis varit ute på sommarens första rullskidspass...ja...lite sent...men bättre sent än aldrig!
Otroligt härligt väder att köra i iaf! Lite tufft för andningen bara...snuvan vill ej ge med sig =(
Passade på att ordna mig några pollenallergitabletter i Sundsvall idag...för att se om det blir någon bättring i näbben....dock inte märkt någon skillnad ännu... Så pollenallergiker är man antagligen inte då =)
Skönt de...men irriterande att inte snuvan ger med sig...

Jaha... först har jag ju som sagt vart i Sundsvall under dagen...hittade ingenting åt mig själv...men tittade heller inte efter något så...det sitter väl i det...
Var som inte på något direkt shoppinghumör.
Karln hittade däremot ett par skitsnygga jeansshorts! Och ett par riktigt snygga skor.
Det är ju roligt att någon av oss fick något med oss hem!
Jaha...och sen då...så blev vi bjudna på grillat hemma hos Far! Mycket gott.
Sedan så stack jag alltså ut en sväng på Rullskidorna...för att vara första passet så måste jag väl få känna mig nöjd...även om det gick riktigt tungt emellanåt!
Så är det och då känns det istället! Vilket är precis som det ska!

Jo...så nu väntar en skön dusch och sedan blir det nog en tripp hem till pappsen igen! Hoppas på något gofika! =)

Ni får Ha en Sketans Gör Go Kväll!
Nu har fotbollen dragit igång! Nice...men jag komma inte kika på varenda match...men någon blir det!
Håller mig till de svenska =/

Nej som sagt - Go Kväll på Er

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0