Vad tror ni!?

Kan det kanske passa med lite snabb uppdatering!? Helgen spenderades ju som bestämt i Finland!
Jukola var det som hägrade! =)
Dock gick inte orienteringen som väntat...och jag gjorde en hel del onödiga bommar ute i skogen! Jätte tråkigt...då det gått ganska bra för de tidigare sträckorna! =( Men men...så är det!

Sedan var det ju det andra...båtresan hem =)
Skitgo buffé och all dricka gratis *skratt* Hmm...Sedan tog festen fart vid klubbkillarnas hytt =) Trevligt var det! Jag & M höll igång!
Nej mycket trevligt måste jag säga....kändes lite sådär på morgonen efter bara...klev väl kanske upp 5 min innan avstigning...uscha...stressigt värre...Tur syster höll reda på en vill jag lova!
Bilresan hem...ja...lugn och skön höll man sig där bak i bilen....ingen vidare social människa kände jag...orkade inte ens prata...påsarna under ögonen såg skrämmande ut!
Men hem kom jag och uscha så jag längtade efter mina karlar här hemma! =)

Jaha...sedan blev det en tur uppöver Ö-vik igår...(tisdag va!? Jo precis) Hade lovat lillasyster en tur på Paradisbadet....MEN STÄNGT!!!! Fy f*n....kokade ganska mycket när jag gick in genom dörren och förstod att stället var stängt hela denna vecka för rengöring!? Vem hade en tanke på det!? ....Ja...inte jag alltså...!
Men dagen blev bättre (GRYMT mycket bättre =) då jag fick heja på ingen mindre än .....
PER SVARTVADET!!!!
....Tänkte fråga efter ett kort....men....så blir man så fjåmpigt löjlig...och vågar inte...fegaskiten...jaja...sådant är det...
Hade inte vart fyskam att ha som bakgrundbild på phonen!
Uscha att jag inte gjorde det....=(

Jaja....Blev iaf att försöka smöra för lillasyster....göra henna på bättre humör! Shoppade järnet istället med andra ord! =)
Hon fick med Sig världens goaste och snyggaste midsommarklänning hem....uscha vad avundsjuk jag blev! (Vet ej vad jag ska ha på mig!)
Jaja...sedan blev det lite gomat innan hemfärd...

Jaha...och fotbollen igår....vad mer behöver man säga än att det var .....
  =(

Så...nog om det....


Idag har man varit hos frisören =)
Blev ljust!
Bilder på det får ni se efter helgen...lär väl bli lite midsommarbilder!
Midsommar spenderas förövrigt i Örnsköldsvik! Så Glad Midsommar på Er som jag inte kommer träffa och se!
Hoppas ni får en riktigt trevlig och skön helg! Får hoppas att vädret håller i sig också....
Nej fasiken....nu gäller det att dra tummen ur...och börja göra allt som måste hinnas med innan morgondagen... Ska dra en svängom med damsugaren...plocka lite...packa...tvätta...ja...sådant där som är såååå jätte roligt!

Lite uppdatering blev det...så...får höra...vad har hänt hos Er!? Vart spenderas Midsommar!?

Många Härliga SommarKramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0