Vitlöksvatten . . .

Klar för sängen!
Uscha så skönt det är efter att man tränat och känner att man tagit ut kroppen sådär riktigt...Sedan tagit en varm skön dusch och nu krypa ner i en varm skön mjuk säng!? Kan det bli bättre!?
JO! =)

Ska ta och koka mig lite vatten innan sängen... Göra en kopp Te... Citron med honung så klart! Honung bra för halsen...
OCH sedan....en fin härligt varm god kopp med VITLÖKSVATTEN!!! Nu jävlar ska jag skrämma de sista bacillerna flera hundra mil härifrån! Uscha och Fy så äckligt...(eller det låter kanske äckligare än vad det är egentligen....!) Det går ner ganska så bra...även om det inte är gott... VÄLDIGT bra för förkylningar iaf! En riktig superkur!
Sedan ska jag ligga tätt intill karln min och gosa hela natten lång! =)

Så...har inte tid med Er längre nu....Sorry...

GodNattKramen till Er Alla♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0