Länge sedan sist!

Och jag har hunnit med ganska så mycket! Så tänkte ta och uppdatera litegranna iaf....

Påsken tillbringades på Bästa ställe - Fjällen! Störtskönt väder, God Mat, Härliga utförslöpor :) (på längdskidor) - finns inget bättre ställe att tillbringa tid med familjen på! En helt otroligt härlig och underbar helg har det varit!
     
    
Ja....bilderna talar för sig sjävla, och jag orkar inte sitta så mycket längre :/
En otroligt härlig helg!
image363
Resan hem och en utslagen hjälte :)

Annars har veckan erbjudit lite extra jobb! Alltid bra! Jobbar några timmar imorgon också, så det blir bra! Men börjar inte förens på sena eftermiddagen så hoppas på en härlig dag så man kan ut med kameran och få till lite härliga vårvinterbilder! Var dåligt med fina vybilder märkte jag! Typiskt för det var riktigt fint där vi höll hus!
Annars, ja....har varit till Sundsvall under eftermiddagen idag! Drog en snabbsväng på några affärer.....men sket i en sak! Och fasiken så jag ångrar mig......Annars får jag dåligt samvete så fort jag handlat mig något extra, men nu  mår jag dåligt när jag inte fick med mig detta hem!
Hmm...någon som ska till Sundsvall på shoppingstrå de närmsta dagarna!? Hör gärna av dig! Kanske jag kan skicka med dig en slant och Du kan få göra min dag! ;)

Denna följde iaf med hem! Slippa sitta på en gammal pinnstol!  image302 Skön för ryggen var den iaf!

Jaha, nej nu väntar några avsnitt av 24! Blev hela boxen av säsong 6 som också följde med i shoppingbagen hem!
Trevligt värre!
Ni får Ha en Trevlig Kväll - Det ska jag!


(går inte bra för Timrå ikväll .... Yeah!  image294

Kommentarer
Postat av: victoria

vilka härliga bilder! skönt att höra att ni haft de bra..
vart är de du extra knäcker? =) KRAM

2008-03-27 @ 20:43:05
URL: http://virred.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0