Lite träning och några rader i bloggen!

Ja...idag har jag till och med varit iväg och tränat!
Känns som om allt runnit mig ur händerna...men jag tror att jag så smått börjar hitta tillbaka till greppet!
Precis varit ute i vallaboden och gjort iordning några par skidor inför kanske en påskhelg i fjällen! Vore inte helt fel det nu vill jag säga! Låta tankarna flyga iväg ute på de öppna vita!
Jo....träning också ja.....körde ovanligt lätt ikväll....pinsamt lätt egentligen....men bättre att börja på så och ta igen resten lite senare...

Ja....strax vankas middagen....ska bli lite gott med något varmt i magen!

Till mig - Smaklig måltid och till Er blir det God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0