Otroligt Härlig Dag!

Vilket väder dagen hade att bjuda på! Inte illa! Helt otroligt skönt! Dagen började med en välbehövlig sovmorgon både för Harry och Mig! Runt tio började vi masa oss upp ur sängen/korgen! Sååå Skönt det var att bara få vara! Sedan blev det en löptur det första vi gjorde! Otroligt skönt det var att komma ut i solen och springa lite!image329
Blev dock en kortare tur, runt 5km, men helt okej att börja dagen med! Passade också på att dra på mig skavsår på båda hälarna....Förstår inte hur jag själv tänker...vet att jag får skavsår det första löppasset...men gjorde ändå inget för att förhindra det...så...ja....
huvudet dumt - hälarna lida...

Sedan tog vi iaf och packade oss iväg till V och Mira för att gå en promenad i det finfina vårvintervädret!
Började med en liten och väldigt kort promenad på sjön, men blåste ganska bra ute på det öppna så vi vände och tog vårt pick och pack och gick bort mot slalombacken....satt nog där sedan i flera timmar i solen och mådde GÖTT!! Helt underbart!
     

Ja...Syskonkärlek på allra högsta nivå! :) Nej, en helt suverän dag har det varit! Hoppas på fler utav det slaget! Jobba imorgon....känns väl okej...men lite trött...Blir nog bra! Nej...vad sägs....nu blir det nog GodNatt för min del!
Upp tidigt imorgon....ska smöja armbågen (gått och blivit något vingel med den också....tror att man snart tar och ramlar ihop!) men med lite linement också innan sovtimmen är kommen blir det nog bra det med!

Natti Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0