Skitfint väder idag!

Fasiken så glad man blir av bara lite sol!
Idag blir det en tur uppöver skogen, hoppas på sällskap, får se hur det blir! Jag och Harry (han har inget val) :) image364
Vi ska iaf ut - Packa lite matsäck och koka åt oss något varmt att dricka, mycket hundgodis och ett glatt humör och ej att glömma - kameran! Idag hoppas jag på lite fina vybilder över vårt vackra landskap!
Men....innan jag börjar göra iordning för utflykten så ska vi faktiskt (Harry och jag) ut och sätta oss i solen och mysa! Blöta ned ansiktet med snö och låta solen bränna :)


Nej....så därför blir det ej mer uppdatering här nu då....
Men om ni är lediga så.....UT I SOLEN!

Hade Så Gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0