Äntligen vila!

Vilken helg! Jag kan ju säga att jag inte suttit stilla någon längre stund denna helg! Men känner mig jävligt nöjd med bilen! Tvättad både ut och invändigt och nu glänser den som en hundkoja i månsken!
Ska bli gött att sätta sig i den och åka till jobbet imorgon! =)
Ja, huvudvärken och jag har iaf gått hand i hand hela helgen! Vet att jag ej dricker tillräckligt och antagligen därför den hälsar på mig så ofta! =( Men ändå. . . Sitter som bakom ett öga, och alltid samma öga! Den som hittat mina glasögon . . . hör gärna av dig . . .! Sitter inte Stessnerven bakom ögat!?!
Känns som om att pulsen är uppe i 780 och att jag går på högvarv hela tiden!
Kallt har det varit idag också =( Ska bli spännande att se vad veckan som kommer har att erbjuda i väder!
Bad blir det som sagt inte! Känner mig förbannat mesig som pratat om att doppa mig och så blir det inget! Bara en massa tomprat! Nej....ja ska doppa mig och gör det så snart solen tittar fram! Lite halvfrusen av mig är jag nog allt! =)

Känner mig riktigt missnöjd med layouten på bloggen också . . . sitter och filurar på att ändra den något . . .Men vet inte riktigt hur ännu!
Och just nu sitter jag här och funderar och försöker komma på vad jag vill äta idag! Vilket är PRIO NR.1 just nu! Vill äta något riktigt jävla GÖR GOTT! Som jag jobbat i helgen tycker jag att det är jag väl åtminstonde värd!? Eller!?

. . .  Fasen . . . Såg ni mig nu skulle ni tro jag vore död . . . känner mig som en . . . ja... orkar knappt trycka ner tangentknapparna! . . . Huvudet bara snurrar och det känns som om jag flyger omkring ovanför mig själv! Ja...snurrigt är det!

Nej....middagsplaner! Hur fasen ska jag orka stå framför spisen och göra något gott som jag så gärna vill äta!? Måste nästan sussa någon minut innan . . .

Ja, ni får hade så bra tillsvidare! Får se om jag kvicknar till innan kvällen är slut.
Annars hörs man under morgondagen! =)

♥Kramen♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0