Bilder . . .


Dagen började tidigt imorse med lite jobb, slutade mitt på dagen och drog då kosan hemåt.
De där tidiga dagarna är sköna!
Satt och knåpade ett tag med en ny header och kom fram till denna här som nu sitter framme.
Rätt nöjd är jag!
Men ska göra mycket mer på bloggen bara jag får tiden att sitta och pyssla.
Tog kameran och sprang ut en sväng också för en stund sedan - Några kort blev det, sedan om det är något att visa vet jag väl inte....Längtar efter nya objektiv så man kan ut och fota MERA! =)
Jag vill bara ta kort hela tiden men när jag väl har kameran med mig så vet jag inte på vad...
IRRITERANDE OM NÅGOT!



Ja, några kort blev det och det sista här . . . Det tycker jag är mysigt!
♥Syskonkärlek♥

Ja, vad mer ska jag skriva!? Vet ej...ska ställa mig och diska och försöka komma på något skoj....
Eller så sitter jag här och knåpar ett litet tag till...
Har några fler bilder jag ska kika på innan jag stänger ner. . . =)

Hoppas Er dag varit bra iaf, min har varit super!

Många Kramar

Kommentarer
Postat av: Victoria

UNDERBART fina kort!!! vad du kan :D

Händerna var supermysiga bla! dom önskar jag mig i födelsedagspressent, haha ;) Kram!

2008-05-23 @ 18:34:14
Postat av: Anonym

Men herregud vilka fina kort du tar människa! Jag vill också!! Du får lära mig ta och trixa och fixa på datorn. Åh va jag är glad att jag redan har badat, det är riktigt kallt du : D

2008-05-23 @ 19:10:25
URL: http://kulanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0