Duschen är nära!

Nu har man Boxat sig lam för denna gången! Kan säga att när man inte boxat på ett tag (som jag nu) Då blir man som lite halvt skakis i både armar och ben! Ni ska se mina händer när jag försöker skriva något! Ganska rejält skakiga! =)
Men riktigt roligt var det! Man kände verkligen hur fettet vibrerade! Hoppas det snart vibrerar sig bort någon annanstans! =) Långt till fjärran land och tar en riktigt långsemester *skratt*
Imorgon blir det lite löpning! Ska iväg och springa orientering!
Känns också gött! Börjar ju faktiskt som smått komma igång igen! Kan bli en trevlig sommar!

Jaha, ja annars känner jag mig faktiskt j*vligt leds måste jag säga! Vet att jag har mina trogna läsare =) (Beror kanske på att jag själv är så JÄVLA DÅLIG PÅ ATT KOMMENTERA !)
Måste säga att mina systrar är jag lite halvt besviken på som slutat kommentera totalt! Vad ska jag gotta Er med!?
Men ändå, som sagt. . . saknar lite respons!
Vore trevligt att veta vem du är som kikar in på min blogg och läser!
Borde egentligen inte....eftersom jag säkerligen komma bli besviken att ingen skriver . . . *skratt*
Men jag ska ändå göra ett test!
Någon borde väl iaf kunna svara!

Vem är du!?
Ålder!?


Skriv ett litet Hej och visa fram dina fötter vet jag =)

Nej, nu är duschen nära! Ska bli förbenat skönt! Sedan kanske lite kvällsfika och sedan blir det faktiskt en ganska tidig kväll för mig! Jobb imorgon! Måste orka kliva upp i tid dessutom! =)

KRAMEN♥

Kommentarer
Postat av: Eleonore

Mohahah hej hej jag kikar ju typ in varje dag...dah..

ja lagade så mkt mat så nu är ja så mätt så ja har höllit på att spricka!

imorn åker ja hem. så vi ses väl troligtvis på fredag. för ja kommer sent till sundsvall imorn. men vet inte än vem som hämtar meeej:)

kram kram puss puss

2008-05-14 @ 21:49:49
URL: http://sahlintherese.blogg.se/
Postat av: Therese

oj ja skrev visst att ja hette Eleonore.. haha knasigt värre!

för de är ju ditt namn:P

2008-05-14 @ 21:52:04
URL: http://sahlintherese.blogg.se/
Postat av: victoria

Mig känner du redan så jag struntar i att pressentera mig själv =) tänkte istället svara på de du skrev.

Ont i magen.. ajaj, de går ät rätt håll om jag fårstått de rätt nu iaf? Vad fick han för special foder? Du, vi måste ses nåt! hur blev de med kvällspromenaderna, de gick inge bra med dom tror ja =) KRAM!

2008-05-14 @ 22:57:27
URL: http://virred.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0