Fu fAaasen!

Hur otroligt tråkigt det är att kratta =(
Tog en paus - alla jävla löven blåser ju all världens väg . . . Tog kameran och gick ut och gick med den en sväng istället! =) Bra mycket roligare!
Ja, tänkte mig iaf ladda hem Iron Maiden - Life after death . . . MEN som vanligt så vill inte speciellt mycket gå MIN väg! UöööÖHH . . .
Pissigt helt enkelt, för att uttrycka mina timmar just nu!

Ja, jobbat har man gjort idag, trevligt, fick ett spännande mattips som absolut ska testas!
Föresten - MATtips hit är ALLTID Välkomna!
Foto med recept visas senare!

Nje, vad säger man, återgå till krattan eller!? =( Laddat över lite nya låtar till telefonen, så får väl plugga in den i öronen (hörlurarna och inte telefonenen . . . HAHAHAHA...Hmm), och sjunga och skrika för mig själv ute i blåsten!

Ha´De

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0