Ganska värdelöst. . .

Jag tror att jag håller på att bli förkyld på riktigt....börjat frysa lite också..... gahhh....
Bytt om från mina fina sommarklädsel till ett par baggiga sköna jeans, ett av mina favoritlinnen, min fina, fina turkosa sjal....och så sitter jag här...igen...
Försöker just nu få i mig ett glas av c-vitmamin dryck! Svinigt äckligt... Uscha vad jag verkligen ogillar sådant slask...
Köpte med min ett helt gäng med clementiner hem...och hellre då att jag klämmer i mig hela påsen och får svinigt ont i magen än försöka dricka upp detta slask... Åh...

Micke♥ ringde precis också och var HELT SÄKER på att hitta mig liggande på gräsmattan och pressa och lapa i mig solsken....Vilket hade varit en självklarhet ifall jag mått bra...men nix...det känns för kallt...(hör och häpna) Fy fanken säger jag bara!
Nej...jag ska fortsätta kurera mig och dricka mycket....och framför allt....ÄTA GOTT ikväll! =) Smarrigt värre ska det bli med lite grillat krubb! Och kanske....kanske lyckas jag skrämma bort förkylningen med lite vin!? =)

Jaha...kameran har varit med mig hela dagen också...och inte ett enda kort har jag lyckats ta... ganska värdelöst bara det.... Men liksom inte hittat något jag vill ta kort på...Typiskt!

Jaha...Nej...det var väl allt just för tillfället. Imorgon ska vi åka in till Östersund, träffa svärmor och strosa runt en sväng på stan! Ska bli roligt! Istället för att bara hänga här hemma och se allt som egentligen behövs göras....
Nej...jag ska ta och lägga kycklingen i en smarrig honungsmarinad och hämta lite potatis!
Ni får Ha´de Gött!
Kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0