Härligt!

Har precis varit ut på morgonpromenad i regnet! Och SÅÅ Härligt! =)
Ja- jag vet inte riktigt, vädret som varit - TOPPEN och människor man möter säger att själva sommaren kommer bjuda på lika fint och att denna sommar komma bli rekord varm! Låter ju helt suveränt! Men jag vill ändå vara glad över själva VÅRVÄDRET - (lite regn!) För tänk....jag säger bara tänk om...sommaren är den vi får nu....
MEN - JAG TROR ATT SOMMAREN KOMMER BLI JÄTTE FIN =) SÅ NU SKA JAG SLUTA TÄNKA SÅ!!!
Men, när man var ute imorse...man känner verkligen vilken frisk luft man andas in! Så härligt! Regn är ju HÄRLIGT - i måttliga mängder! Man tror kanske på att ta en löptur senare idag....Men först måste jag ta och ta mig i kragen och ta hand om tvätt och städningen...
Och eftersom att det regnar - HÄRLIGT  =) (Får ni tolka hur ni vill) *skratt* - så blir det inte någon biltvätt, iaf inte de närmsta timmarna!
Ja...man skjuter ju upp allt till sista stund! Och passande nog har karln här hemma flydd fältet =)
Men det kan jag väl få unna honom!

För jag fick ju faktiskt fly fältet igår!
En kompis hade landat på hemmaplan och som jag ej träffat på...ja...länge, så vi planerade att ses och äta något gott! Och ännu roligare blev det när vi blev SJU brudar som träffades, åt gott, pratade skit och hade skoj!
Ja, uscha så jag skrattade! var skönt att trimma kinderna lite! =)
Det blev precis som jag gillar - god mat, trevligt sällskap och EN MASSA SKRATTANDE!
E. hade verkligen gjort en suverän middag - otroligt gott, och roligt var det att krama om gamla vänner, skvallra, bli uppdaterad om läget, höra om allas våra resor här i livet, Sitta i heta stolen =)
Nej otroligt Roligt var det! Måste nu bara se till att det inte dröjer lika länge till nästa gång!
Jag bara måste dra en sväng upp till Umeå också och träffa M. - Det var så skoj att träffa Dig!

Ja, man landade ju hemma vid halv ett igår...resan hem gick bra!
Kallt i bilen och hög musik! Då ordnar det sig!

Jag kan tycka att det är riktigt skönt att sitta sådär i bilen sent, själv, bara jag och mina tankar! Och såå klart HÖG musik - bara sjunga så högt det går, skita i att rösten inte håller....
Bara skratta tillsammans med sig själv!
Jag vet inte - Jag börjar lära mig att trivas med mig själv! Jag är Glad, mår bra! Och kan faktiskt se det vackra i mig!
Jag se saker som man förut inte sett! Jag är faktiskt en fin människa!
Jag Tror! Jag Vill! Jag Kan!
image493
Dess böcker har jag med mig nu så fort jag åker någonstans!
Tackar min syster som gav mig rådet att läsa dem när mycket kändes tungt och svårt!
Är glad att jag tog rådet till mig!
Man måste inte läsa många rader - låt de små textsnuttar du läser då och då - Jobba med Dig!
Nej jag mår bra och jag ska fortsätta göra det!

Ja....detta blev ett långt inlägg....kände bara att jag hade lite att skriva!
Nej, nu blir det skutt och hopp upp ur stolen och igång med damsugaren! =)
Hoppas ni får en trevlig Dag!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0