Hej å Hå!

Jaha, då har man kutat av sig lite energi då! Man gjorde en grym km tid vill jag då lova iaf!
Ikväll var det inte kvaliten på MIN orienteringen som räknades utan vilket bra och långkörarpass jag gjort! =)
Min Käre Far hade gjort en hemskt fin bana! Orienteringen var Super rolig, terrängen fin, bara det att ingången mot kontrollerna gick inte som jag ville! Sista 100 meterna gick rätt ner i skethålet så att säga! Eller jag vet egentligen inte vad jag höll på med....började tamefan leta varje kontroll alldeles för tidigt! Litar inte riktigt på mig själv ute i skogen....förstår ej varför - jag vet ju att jag kan...ja, löpningen gick suveränt iaf! Och bra var väl det när det som sagt blev ett riktigt långpass!
Men det var roligt och jag ser redan fram emot nästa veckas träningsorientering! Ska bli gött att komma igång och börja röra på fläsket på allvar!
Känner mig iaf piggare! Fått prata av mig med pappsen och det gör saker så mycket bättre! =)
Men vädret vi fick ikväll! Vilket kalas!

Ja...påvägen hem började jag iaf att fundera . . .

På att utmana Brudarna här på Byn!

Vad tror ni om att ta ett dopp i Plurret imorgonkväll!? Superfint väder är lovat och jag år SÅÅÅ sugen på ett vårdopp!
Frysa häcken av sig så att säga!

Det är ju som bra mycket roligare att doppa sig och att se någon fler pina sig igenom det!
Kanske ordnar med oss en cider eller två *skratt*
Så vad säger ni!? Rebecka och Lisa!? Är ni på!? Är det fler här på byn som ser fram emot ett KALLT dopp . . . Är ni varmt Välkomna att följa! Hoppas nu på svar och att ingen av Er jag NU utmanat bangar! =)

Ja...Det var väl allt för ikväll! Nu ska jag ta och hälsa på i duschen, sedan blir det en promenad med Harry och sedan väntar sängen så fint på Mig!

Natti Natt
Kram på Er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG ÄR PÅ!!!! Men inte i morron, är ju fan inte hemma! Men till veckan då?! Sa senaste i veckan att jag vill bada! Till veckan då? Kram

2008-05-08 @ 23:34:03
URL: http://kulanda.blogg.se
Postat av: minnelli

är de sant??? ska du/ni verkligen bada... är ni inte kloka i huvet?? man kommer ju frysa ihjäl på plats. tror du att barna (till sommarn) vill ha statyer i sjön??
kan ju vara med å titta på å ta en öl..
skrives vidare hörrdu!

2008-05-09 @ 13:34:16
Postat av: Eleonore svarar =)

Klart det är sant! KLART VI SKA BADA!
Du med Lisa! Staty och staty!? ÄH . . . En öl ska vi ta och ett dopp ser vi fram emot! =)
Blir väl inget ikväll då...men till veckan! Banne mig!

2008-05-09 @ 18:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0