Jaha...

Ska man skriva något om dagen kanske!?
Har bara inte så mycket att berätta (som vanligt)
Fasen vad kallt det varit idag . . . Igår också för den delen!
Nej nu tycker jag gott att sommaren kan ta och komma!
Till helgen hoppas ju jag på mitt första dopp =)

Var ute på mysig promenad igårkväll!
image524
Varför inte lägga in en härlig bild ?! =)

Eljest - Vad har man gjort idag!?
(Använda jag det rätt nu då?! =)
Har ju skött lagår´n idag
Pussar och Gosar fick man i massvis -  av en och annan tjur(skalle) Hahaha ...
som tänkte äta upp ens hår, kläder . . mm
image523
Ja...bilder säger mer än ord och jag orkar faktiskt inte skriva mera...Sorry....får se ifall jag får något infall senare!
Just nu så orkar jag inte...och planerar att gå ut med min Älskade lilla Harry!

Adjöken!

Kommentarer
Postat av: victoria

nämen, du och Kuan =)
är du ledig nåt? jag är ledig idag, men den här dagen är snart kväll.. är ävne ledig lördag om de vre nåt ? ;) scrolla ner i min blogg så kanske du får se din vante? ;)

2008-05-07 @ 16:42:59
URL: http://virred.blogg,se
Postat av: Anonym

Nej den andra hittade jag tyvär inte, undra om den kan ligga ända nere på kälarnebyn? de kan tänkas.
Den där låg alldeles ensam i ett dike =) Åh, ja men vad kul, vi skanske ska försöka få ihop de med Linda oxå då? vore kul. Kram!

2008-05-07 @ 17:58:18
URL: http://virred.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0