Jahaja....sitter man här igen då! . . .

Var som sagt inte nöjd med utseendet på bloggen som blev, så gått tillbaka till den gamla tills jag känner att jag hittat den rätta :)
Jaha, ja, bilen har inte infunnit sig ännu, man kan ju som inte åka någonstans utan bilen . . .
Så då sitter man här igen alltså, sitter och bränner ut lite bilder och låtar på skivor som ska fraktas ut till syster :)

(kan tyvärr inte komma och våldgästa er ikväll...får ta det en annan dag! Men TACK ändå för erbjudandet!)

Nej....vad tror, man kanske ska ta och klä sig i lite mera (visa sig ute i kläder)
Åh, NEJ....tröjan ska jag fortfarande ha på :)

Ja...jag har faktiskt inte mer att skriva/säga.
Suttit och knåkat och Knåpat på en ny stil...men får verkligen inte till den...så...Imorron . . .
Då har jag lovat tvätta bilen....både in och utvändigt! Trevligt värre! Vet jag vad jag har att göra i X-antal timmar!Hoppas man bjussas på någon go middag då senare på kvällen av självaste bilägaren ;)

image490
Bjuder på en bild på Snyggingen Själv!


Nej....nu ska jag ta och plinga och försöka höra om bilen är på hemgång snart eller...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0