Ja....som ni ser. . .

Så har man ändrat lite igen....fasiken hittar inte den rätta! Började också känna mig rätt spyfärdig av den mintgröna färgen...så...därför blev det en färg jag gillar =) Brunt!
Kanske inte lika vårlikt, men duger riktigt bra!
Har ju faktiskt lagt in en blomma! =)

Ja, annars har inget speciellt hänt idag...blev ingen biltvätt alls denna helg...Hmm...några rapp över fingrarna på oss...men det blir väl - inte varit det allra bästa vädret för en biltvätt heller så . . . Måste ha något att skylla på =)
Har däremot märkt att min lilla buse till hund börjat blivit lite halvt galen igen...kan tänkas att det finns en löptik här i byn!? Hmm . . .
Han piper då lite mer än han brukar *skratt*
Ja, nej imorgon väntar jobb så sängen känns som det bättre valet just nu!
Så jag säger God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0