Klubbad Säl

Är ungefär vad man skulle kunna beskriva mig som nu! =)
Kom hem vid tio ikväll, då hade man jobbat sedan halv nio imorse!
Först blev det dagis från 8.30-14.30 sedan gick jag på hemtjänsten från 15.00-21.00 Men blev till halv tio . . . Mkt att göra!
Men ikväll var det skojj! =) Mkt trevligt folk det finns!

Jaha, igår orkade jag nå inte skriva, var nätt å jämt att jag tänkte sätta mig här ikväll heller . . . Jobb imorgon också!
Men ska lägga in någon bild från dopet som var igår! Jättefint var det! Och gosen skötte sig exemplariskt (?!stavning!?) i kyrkan =) Sedan var det suverän middagsbjudning som familjen ordnade hemma i Ås. Plockmat av alla de slag!
Otroligt gott!

    







 


Älskling - Är detta ett tecken eller!?
*skratt*





Nej Hörrni, nu väntar sängen!
Fasen så otroligt Gött det ska bli att sussa nu!
GoNatten på er

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha, de tror jag att de är! ett tecken alltså ;)

2008-05-20 @ 11:10:46
URL: http://virred.blogg.se/
Postat av: håller med föregående talare

2008-05-20 @ 20:43:44
Postat av: Eleonore svarar

Men man får tacka så mycket! =)



Ja . . . jag tycker ju att det återstår åt Karln på bilden att göra sitt då! skratt



Hoppas ni alla haft en bra dag!



Kramen

2008-05-20 @ 21:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0