Lite vila innan maten

Och jag har fan ingen aning om vad ajg ska laga...Sitter och är måttligt leds... Varit ute en sväng med gräsklipparen. Vi gjorde ett bra jobb och gräsmattan blev rektigt nice! =)
Jobbat har jag gjort  också - FAN SÅ GÖTT VÄDER DET ÄR!!!
Jag tror på BAD ikväll!
Får se vad kvällen har att erbjuda...jag har ju som saker i skallen hela tiden och att få tiden att räcka till är fan inte lätt...
Vet inte varför jag är så stressad...behöver egentligen inte vara det...men så mycket som ska göras, mkt man vill hinna med och alla jävla MÅSTEN!

Hämtat ut en paket idag i iaf från laredoute, mkt trevligt, inte alla saker jag beställt men en hel del..resten kommer om några dagar bara så ingen fara!
Lite somrigt!
Blev sketans nöjd över mina nya skor.
 Otroligt söta!

Nej...nu kommer här någon och vill använda datorn...och jag MÅSTE (gahh) ställa mig vid spisen...

Hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0