Loj!

Känner mig j*vligt leds idag måste jag meddela! Vet ej varför eller riktigt vad det beror på . . . Kroppen känns väl inget större fel med....förutom de krämpor man redan har (hör ni...och man är tamefasen bara 21 . . .) ILLA
Nej jag vet inte, det är humöret som sviktar lite...Känner mig LOJ!
Inte förbannad eller så heller....känner mig ledsen . . . och det känns inte alls bra!
Tror mig också veta vad det beror på . . . Men . . .inget jag kan göra något åt - kanske därför jag inte mår bra!
Känner att jag varit som i en dimma mest hela dagen . . .
Ja....fasen sånt som händer . . . bara att försöka gilla läget och göra det bästa av det!

Vi stryker ett sträck över det nu... Ingen mening att grubbla sönder sig över något man inte vet ännu!


Kom att tänka på när Rebecka svarde så fint och utförligt på sina frågor . . . =)
Att VI glömde utelämna en liten liten pytte sanning!

1.När vi gick i . . .(javilken klass - 2:an 3:an kanske) Så snodde jag en hundring av min lillasyster (som DÅ var väldigt ekonomisk =) EJ längre (puss på Dig systeryster) Tog iaf med den till skolan, Jag och "Rebban" kutade snabbt upp på ICA efter sista lektionen, som ligger precis bredvid skolan vi då gick på! Köpte tonvis med Bugg! *skratt* Inte konstigt man är så vig och stor i käften =)
Ja - iaf, vad kostar ett bugg - 50 öre (som nu...) Fick ju som sagt ett helt gäng - hundringen gick åt!
Tog med alltihop och snabbade oss som fan till bussen för hemresa! Sedan satt vi nog där och delade upp de där jävla buggen . . . Aldrig berättat detta för Syster och hon har aldrig saknat hundringen - lär väl göra det nu!!
 *skratt*

Ja...en sanning avklarad! Många kvar =)

Nej vet ni vad....Nu måste jag ta och byta om! Ska iväg och springa lite orientering ikväll! Hörs lite senare! =)

KRAMEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0