Men Hallå!

Har väl vaknat till iaf. Men huvudvärken står fortfarande kvar och knackar på min dörr!

Tror ni inte på fan att det har regnat på min nytvättade bil. . .GrrrrH. . .

Har precis ätit, det blev lite plock av kyckling, ungsstekt potatis, Halloumiost och en svalkande örtsås!
Var inte helt fel vill jag meddela!
Nu väntar strax en film, var ner på byn för en stund sedan och hyrde Guldkompassen!
Får se vad den har att bjuda på!
Nej . . . Nu ska jag trycka i mig en Ipren och någon liter vatten och hoppas på det bästa! Hmm . . .

Hade Sketans Bra!

Kommentarer
Postat av: victoria

Hejsan! tack.. nu känns de dock bättre, humöret är tb vilket jag är glad för! jobbigt när allt bara går i kras i sig sådär utan anledning.. KRAM!

2008-05-11 @ 22:15:39
URL: http://virred.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0