Men Hejsan!

Nu är jag tillbaka - även om mitt uppehöll inte varade mer än ett dygn =)
Fy fasen vilken jävla pissdag gårdagen bjöd på!!! Uscha och Fy vad jag var leds! På allt och alla! Jag ber om ursäkt för de som fick ta del av mitt dåliga humör!
Idag är man på Tipp Topp! Allt känns suveränt! Förutom då kanske träningsvärken! Eller vad fasen - HUR GÖTT SOM HELST!!!

Som ni ser har jag bytt header igen! =) Ja, jag har iaf kommit fram till att ni kommer nog få se en ny mest varje gång ni kikar in! Om inte annat så varannan iaf!
Men vad gör det!?
Denna visar ju verkligen vem man är! Så ja, den får hänga ett tag!
Fick ju även med det turkosa och det bruna! =)

Jaha....ser ju nu när jag kikar att INTE MÅNGA SKRIVIT . . .  Är kanske inte så många som är in och läser vad jag yppar mig om!
Men sketans . . . kan ju inte göra mer åt det!
Jag fortsätter väl nog att skriva ett tag till iaf! =)

Men som sagt - kommentarerna är alltid välkomna!
Stora som Små, Långa som Korta, Anonyma eller varför inte . . . som väldigt Detaljerade! =)


Nej Hörrni! Idag ska jag ut och hjälpa till lite här hemma! Nu är det dags för de mindre kalvarna att få komma ut i det fria! Ska hjälpa far min och sätta upp stängsel!
Sedan må jag nästan ner på byn för att handla lite grejor inför kvällens middag! Ikväll är jag sugen på något gott (som alltid) Och ikväll har jag faktiskt tiden att kanske göra något mer avancerat! Spännande att se vad kvällen har att erbjuda!

Jaha, Men ni får väl har SÅ gött så länge Så Ses och Hörs man!

Adjöken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0