Men usch och fy...

Hur ego får man vara... *skratt*
ÄH!!!
Grönfärgen är mysig! Och varför inte ha en bild på MIG - Jag som skriver i bloggen.... *skratt*

Nej vet ni vad....nu kommer snart bilen hem - Hmm, ja....dröjde länge, men snart är jag på G! Laddat upp med några härliga låtar! Så det blir en lugn och skön resa...bara jag, min hemska stämma och en massa bra låtar!
Suveränt!

Nej, lär bli en annan stil imorgon när jag kommer hem och känner mig bara sååå löjlig som har mig själv i STORT format där på framsidan! Menmen! Roligt blir det för er!

Kramar från en som aldrig kan bestämma sig! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka ögon och leende du har!

2008-05-02 @ 17:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0