Sen middag!

Fasen, förstår inte varför middagen alltid ska bli så sen! . . . (och ändå sitter jag här och klagar istället för att ställa mig vid spisen och börja med den . . . hmm
Men haft saker att göra och inte varit speciellt hungrig heller, det har ju mkt med det att göra! =)
Jaha, imorgon är det dop! Ska bli spännande att se hur gosen♥ sköter sig i kyrkan!

Dessvärre är jag riktigt irriterad över att jag inte kan skriva ut mitt kort som jag suttit och knåpat ihop!
Men kanske kan hinna göra det imorgon innan dopet istället!

Ja . . . vad mer har jag att skriva!? Inte mycket måste jag meddela! =(
Är inte riktigt på TiippTopp idag!? Vet ej varför . . .
Det blir iaf en lugn kväll ikväll och den börjar strax, med lite tacogratäng, en bra actionfilm, och lite snack kanske till senare! =) En helt okej lördagskväll om ni frågar mig!

Ja...Hoppas ni haft en bra dag!
Kramen på Er♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, Du får se till att vara mer på hugget nästa gång! ;-) Trevligt att Du tittade in, då hittade ju jag till Dig oxå!

Hoppas allt är bra med Dig!

Godnatt



Kramar Erica

2008-05-18 @ 00:02:31
URL: http://prikke.blogg.se/
Postat av: Jennie & Exxa

Jaa så kände vi också när vi åkte ner för att titta och kom hem med Exxa samma dag :)

2008-05-19 @ 09:31:50
URL: http://exxa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0