Sova säng . . .

image487
Nu har man nästan precis kommit in från lagår´n, duschat och krupit ner i mjukbrallor och en sketans skön
MODO SM-Guld tröja! :)
Vattnet är på uppkok, och tekoppen väntar! Ingen ide att försöka lägga sig igen i sängen, så det blir till att man trycker igång en film och hoppas på det bästa! SÖMN! :)
Sedan vet jag ej vad dagen har att bjuda på - tror eller just nu så blir det en resa in mot Östersund ikväll, eller under eftermiddagen. Ska träffa några tjejkompisar och så ska vi götta oss i någon mat under kvällens gång! Mer blir det inte för min del, eftersom jag ska hem under natten! Får se när man landar hemma på gården igen! :)
Tvätta och städa står ju också högt upp på listan...orkade verkligen inte igår...Jaja, Nej nu känner jag att det börjar ta sig...
. . .  Alldeles för trött . . .
för att fortsätta nu...

Ha´De

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Hallå där. Du kan väl övernatta här hos mig.....puss puss

2008-05-02 @ 11:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0