Stress stress och åter stress

Men äntligen är jag klar för att sätta mig i bilen . . .  igen =)
Kommit hem från jobbet...försökte varva ner genom att sätta mig vid datorn en stund...men gick inte...sedan blev det en snabbdusch och nu sitter jag här igen! Inte ett dugg lugnare för det...känner att pulsen är uppe i 780 och jag går på högvarv hela tiden....varför vet jag inte...Något är det!? =/
Men ingen förkylning....för nu ska jag hålla mig frisk som en lärka! Hålla tummarna!

Ikväll är man bjuden på middag! Helt super! Och har en känsla av att det komma smaka suveränt! =)
Nej...ska ta och plocka ihop lite saker jag ska ta med och sedan må jag åka så smått!
Känner att det bränner på kinderna efter dagens fina väder! Nice!

Ja...men ... Ma råkes!

Adjöken på Er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0