I Brist på annat, en Lista!

HAR DU:
Ett förhållande: Ja.
En bästa vän: Ja
Haft ett seriöst förhållande: Ja.
Dejtat en av dina bästa kompisar: Ja
Blivit kär vid första ögonkastet: Ja.
Skrikit åt en lärare. Ja
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: Ja
Några smycken som kostat över 1000 kr: Ja


DAGENS:
Klädsel: Ett par halv baggiga replay jeans, ett vitt linne.
Frisyr: Utsläppt, mössan var på när jag åkte och handlade =)
Vill ha: Lite lunch kanske!? Längre hår. . . . Pengar . . . ETT NYTT OBJEKTIV TILL KAMERAN!!! (Fyller ju snart år ni som inte vet vad ni ska ge mig *skratt*)
Sjuka: ?!
Drog: Snus
Köp: Handlade lite mat, hyrde en film =)
Godis: Toffifee
Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse: Ja . . . man ser nog ut såhär ändå . . . =(

FÖRSTA:
Bil: Honda Accord
Husdjur: Katten Grålle, finns fortfarande kvar! =) Stora Gubben!
Semester: Grekland
Jobb: ICA
Köpta skiva: Kommer ej ihåg du . .
Riktiga kärlek: Han hette Jens!
Piercing: Öron sedan Navel

SISTA:
Personen som sms:ade dig: Tina
Personen som du kramade: Micke
Peronen som ringde dig: Micke
Personen som du ringde: Micke
Personen du sa 'jag älskar dig' till: Micke =)
Alkoholdrycken: Ett otroligt äckligt jordgubbsvin som jag köpte, jag fick i mig en klunk, resten försvann ner hos någon annan!
Bilfärd: Hem till Håsjö från Hammarstrand.
Filmen du såg: Guldkompassen var väl sista filmen jag såg . . . ikväll blir det Rogue, med Jet Li & Jason Statham (grymma actionskådisar)
Gången du grät: Gråter mycket, bra att rensa tårkanalerna.
Måltiden: Inte ätit något riktigt ännu....fasen, måste ta och skärpa till mig vad gäller frukosterna! Blir väl kanske någon typ av senare lunch efter detta! Annars blir det Tacogratäng till kvällen!

SKULLE DU:
Våga hoppa fallskärm: Ja.
Våga hoppa bungyjump: Ja.
Dejta någon med väldigt mycket tatueringar: Ja . . . .
Kalla dig själv lycklig: För det mesta!
Hellre ta bilden än vara med på den: Ja.
Kunna gråta över en kille: Ja.
Ljuga för någon: Vill ju gärna vara ärlig!
Kunna springa 50mil: Låter lite väl långt eller!?

VAD:
Gör du just nu: Svarar på dessa frågor . . . . Så du har något att läsa! =)
Ska du göra imorgon: Imorgon är det dop för systerdottern Elsa! Lill gosen!
Har du med dig in på bion: En päron MER, och en påse med sura godisar.
Är det för färg på dina byxor: Halvljus blå färg . . =/
Är det för väder hos dig just nu: Halvfint, men lite kallt!
Är det första du lägger märke till hos det motsatta könet: Ögonen, rumpan =)
Skulle du göra om du vann på lotto: Skulle nog först inte tro det! Med tanke på min vanliga otur, men ja, skrika skulle man nog göra!

BLANDAT:
Är du blyg inför det motsatta könet: Nej.
Hur gammal blir du nästa födelsedag: 22
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan: Nej.
Använder du huvtröjor: Ja.
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar: Vill ha en tatuering! Men vet inte riktigt vad jag vill göra ännu, så spånar fortfarande! Det kommer!
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: Båda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0