Mör

Men Hallå!
Då sitter man här igen då. Man är som ganska lam i kroppen efter Boxpasset...filurar på om en förkylning ligger och gror!
Ska strax ta och hoppa in i en varm och skön dusch! Lugnt och skönt!
Peela hela kroppen och sedan kanske ta och smörja in med lite . . .

Dove
Summer Glow
Ett väldigt enkelt , billigt och bra sätt om du vill ha lite färg innan sommarens varma strålar börja visa sig =)
Jag har ju ett gäng med olika tuber och flaskor innehållande Brun utan Sol *skratt*
Finns oftast alltid med i min necisär faktiskt, perfekt om man känner sig lite glåmig!
Men som sagt - Denna är ett billigare alternativ, funkar utmärkt, färgen blir fin och inte alls orangegul, bra är också att det är en brun utan sol kombinerat med lotion. Dessutom så luktar denna inte speciellt illa heller! Helt okej när man inte orkar eller bara inte har tiden att ligga och steka sig i ett solarium...eller varför inte kombinera dem!?
Använda cremen som en fuktande Body lotion!?

Ja, över från det och tillbaka till kvällens träningspass...
Känner mig ganska härligt mör i kroppen OCH knoppen faktiskt - det ÄR skönt - Men. . . jag tror att jag skulle behöva sova ut riktigt! Natten som var bjöd inte på speciellt mkt sömn och det gav resultat på kvällens träning!
Lam som en...ja...lama!? Haha, Hihi ... Hmmm
Halkade och slog illa foten också - jävligt dumt - och ont gör det! Kände det inte under träningen, men NU känns det! BLÅ har jag blivit också! Iofs så har jag otroligt lätt att få blåmärken, men detta kom så lägligt och precis på FOTKNÖLEN!
Uscha och Fy!
En smärtlindrande tablett för handleden fick glida ner innan passet också, JÄVLA handled säger jag bara! Lindande den hårt också, men klarade dessvärre inte av att Boxa med den, så blev tejp och den hjälpte inte mycket tyvärr!
ONT gör det nu!
Annars så ja - träningen var Skoj - lite tråkigt bara att jag inte orkade som jag ville, pallade inte! Men det kommer väl när kroppen börjar känna sig iform.
När alla skavanker sprungit iväg och gömt sig =)
Imorgon blir det lite löpning! Får försöka skaka av mig dem . . .

Jaha, Skönast var iaf att få komma hem, få i sig lite mat i magen som min Käre Sambo♥ ordnat så fint åt mig!
GOTT!
Välbehövligt var det!

Nu väntar duschen och USCHA så SKÖNT!

Kramen på Er

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjena! Vem slogs du med i kväll? Vad dumt att du gjorde illa dig, det var ju inge bra.. Hoppas det blir box snart igen, även fast det sas va sista gången ikväll. Jag vill också!! : ) Vi höres!

2008-05-21 @ 22:41:58
URL: http://kulanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0