En månad kvar!

Nu är det snart kvällen och jag är trött! Jobb imorgon förmiddag och sedan gör jag helg! =)
Ska bli skönt att entra sängen strax.

Vet ni . . . Idag är det dag 22! Idag är det precis en månad till nästa dag 22
MIN födelsedag =)
JIPPI!
Så, ja, Tänkte vara snälla med Er och ge Er tips och råd vad jag önskar mig för något!


Ja, det var väl det . . .
Finns säkert mycket mer om jag sätter mig och verkligen försöker tänka efter!
Men okej . . . Detta får räcka!
*skratt*

Ja, Nej...ska göra en snabbvisit inne i badrummet och sedan lägga mig!
Hoppas Eran dag varit bra, min har varit helt okej.
Inget speciellt har hänt och inget speciellt har jag gjort, så inget speciellt att förtälja tyvärr!

KRAMEN

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, Pillesnas i vas, det är Ferry va? Han är inte riktigt klok : ) Jodå, nya jobbet går bra. Det är verkligen annat att vara på en skola med massa barn än att sitta hemma i lugn och ro och plugga. Men jag stortrivs! Hur går det för dig då?

2008-05-23 @ 07:15:14
URL: http://kulanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0