Utmanad

Har man ju gått och blivit av Viktoria! SKIT KUL! =)

Tre namn du går under:

1. Eleonore
2. Ellen
3. . . . .Ja . . . ?! Du - kanske =)

Tre saker som skrämmer dig:

1. Att se nära och kära fara illa och man inget kan göra för att hjälpa! Känna sig Hjälplös . . .
2. Sjukdomar.

3. Ormar

Tre saker du har på dig:

1. Halsband

2. Förlovningsring

3. Kläder . . .

Tre av dina favoritlåtar just nu:

1. Give in to Me - Takida ♥
2. New Soul - Yael Naïm

3. Om du lämnade mig nu - Lars Winnerbäck


Tre sanningar om dig:

1. OTROLIGT mörkrädd - Blir det riktigt dåligt så kommer tårarna! Hemskt!

2. Rädd för att bli ensam . . . Hör väl ihop kanske ^

3. Älskar att folk att skratta, se en annan människa le


Tre av dina intressen:

1. Min Älskade Harry
2. FOTA

3. Träna


Tre saker du verkligen vill ha:

1. Kärlek
2. En snar Ö-viks flytt =)

3. Pengar . . .  (vad mycket jag skulle kunna göra!)

Och nu är det min tur att utmana =)

Härmed utmanar jag.

Syster Therese


&

Rebecka

(ja....fasen så länge sedan man hörde av Dig!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja eller hur?! Du! Jag ringer dig nu ja kom ja på!

2008-05-07 @ 18:30:44
URL: http://kulanda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0