Grrrr....

Djurgården gjorde mål och jag hoppade därifrån.... pissigt....
Ska klä mig och gå ut på en promenad med Harry istället!
Här är skitkul vill jag lova.....problemen avlöser varandra =/ Nu har granntiken börjat löpa....eller iaf någon tik här på byn....OCH vem snappar upp det om inte Harry....ett ständigt tjut och flåsande är det på honom nu! Min alldeles egna lilla kåtbock! ♥ Åhhh....grabbar!
Jaja, bara att vänta ut det också! Så...

Som ni såg i tidigare inlägg så pluggas det här för fullt....Koreografi! =)
Ska köra några ggr för mig själv också, men på Torsdag är det dags och ni kan inte fatta HUR OTROLIGT NERVÖS JAG ÄR!!!!
En helt annan sak att köra inför människor man inte känner och som man antagligen inte kommer träffa på igen....Men på torsdag är jag på hemmaplan, inför helt kända ansikten, människor jag stått BREDVID och tränat MED....Dem ska jag nu ställa mig FRAMFÖR!! Hmm.....
Tro mig - Jag fullkomligt älskar detta - helt min grej....men jag måste våga släppa loss!
Det är det där....våga ta klivet utanför min egen lilla trygghetsbubbla!

- Vet ni... Fick precis veta att Djurgården gjorde sitt tredje mål.....Gahhhhh...... + att Sundström är skadad....såg han gick ut själv....men trodde inte det var något allvarligare.....peppar peppar!)
Idag är verkligen ingen bra dag!

Nej...jag ska klä mig som sagt....släppa allt och ut på en skön kvällspromenad med min lillgrabb!

Kram och Hej!


Kommentarer
Postat av: Linda

Men åhh! Vad roligt! Då kommer vi garanterat att ses på torsdag! :)

2008-11-11 @ 22:08:14
URL: http://lifeainteasy.blogg.se/
Postat av: Hanna

Haha, ja, jag har lite konstiga saker för mig ibland :P



Men är det är klart att du fixar det där passet! Inga problem, tjejen! :P

2008-11-11 @ 23:16:28
URL: http://hannajo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Och jag som hejjar på Djurgården! Weeei! ; )

Ååå nej, jag som inte är hemma, nu missar jag ditt första pass, typiskt. Äh, det kommer ju gå jättebra såklart! Gör fel du, gör dom med flit så vet dom inte när du gör fel på riktigt! Det du! Lyckospark får du från mig iallafall!

2008-11-12 @ 18:37:50
URL: http://kulanda.blogg.se/
Postat av: Anonym

Härligt att du är tillbaka å bloggar! Jag läser jämt din blogg och tycker du är en inspirerande människa. Kul att läsa! Go girl!!

2008-11-12 @ 20:22:22
Postat av: Anonym

Hoppas passet gick bra - är faktiskt riktigt nyfiken! Är själv glad att Luleå vann över Modo men på samma gång ledsen ty Mode e ju ditt lag - men du vet att förlora något för en god gärning det är behjärtansfullt!

2008-11-15 @ 00:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0