Hmm....

Besöksstatistiken är betydligt högre när jag inte skriver än när jag verkligen skriver.....Strange...

Jaha....men.....lite update kan jag väl tänka mig.....
Jag jobbar........urk.........(hemskt när man egentligen inte vill och orkar - för mycket i skallen för att man ska orka hålla reda på allt).......menmen.........
Annars....ja - Medicinerar Harry - Busar med Harry - Myser med Harry - Pussar min lilla goskit -HÅLLER TUMMARNA FÖR ATT HAN SKA BLI KRY SNART!

Vi har legat i soffan nu en stund - Harry har legat ihopkurad som en miniminiboll under min arm och själv har jag tittat på en äkta Kärleksfilm!
Ghost, SÅÅÅ länge sedan jag såg den - hmmm....ibland önskar man att livet vore som en lycklig kärleksfilm.

... Men vad vore ett liv på rosor - TAGGIGT och Jävligt...


Uppdatering vad gäller Harry - Återbesöket i tisdags gick väl bra - MEN uscha, jag förstår att mitt Hjärta blivit rädd....vilken huvudvärk min stackare måste ha fått...USCH!!
Han går iaf på antibiotika nu och ska göra i några veckor framöver! Återbesök igen om 2 veckor - OCH då hoppas vi på att de inte ska behöva säga något annat än att min Guldklimp är tillbaka!
Hemskt var det att lämna honom och sedan få lov att lämna sjukhuset i FLERA timmar.....Jag hade velat vara med när de sövde honom, när de väckte honom, få honom att inte känna sig rädd....Menmen, jag får visa honom det här hemma istället!
Något plus är iaf att Harry nu ligger på matchvikt =)
En lite tyngre klump att ta upp under armen! Men jag bär gärna runt på honom ändå, Han somnar fortfarande, liggande som en bebis mot bröstet och huvudet över axeln! Han borrar in snoken mot min hals och så slumrar han! 
Förstår ni att det finns inget mysigare!!!

Joho, Imorgon väntar jobb, sista dagen innan helgen OCH om ni visste vad jag längtar till helgen!!! Bara ta det lugnt, mysa med Harry, Krama om Micke. Dock åker Micke bort under lördagen och kommer inte hem förän på söndag =(
Men jag får besök av T, som ska hjälpa mig hålla humöret uppe och låta mig slippa prata med tv,dosan....

Nej vet ni - Nu är det dags för en promenad i kylan! 
DET HAR BLITT VINTER!!!! =) Fett Nice.

Många Kramar på Er!
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Är det verkligen så? Häftigt i så fall! ^^, Det ska jag ha i åtanke fortsättningsvis! Och jag SKA hålla mej frisk! ;) Har allt ordnat upp sig med Harry och så? Kramar i massor!

2008-11-20 @ 22:59:25
URL: http://lifeainteasy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0