Övergett det Blonda livet!

Och nu blivit brunett! Känns finfint!
Känner själv att "detta" är jag...men inte många fler....hmm....jaja, den här färgen kommer få följa ett bra tag ändå!

Annars.....ja....inte mycket mer än att jag är så otroligt lyckligt lottad som har mina två karlar!♥

Är bara så ledsen och leds över att denna dumma infektion som inte verkar vilja ge sig!!!
Ska avvakta under helgen och sedan ringa ett tips! -Tack igen!
Nej....mår själv som sagt inte speciellt prima just nu....alldeles för mycket dåligt som händer - samtidigt som mycket bra händer förstås....men att se min lilla bebis må dåligt är för mig alldeles för mycket! Tårarna ligger och trycker på hela tiden och så fort någon säger fel saker så hettar jag till direkt! . . .
Varför kan det inte vara jag ändå....jag kan iaf säga vart det gör ont, vad som är fel....
Jag kan säga att jag skulle göra precis VAD SOM HELST för att få Harry frisk och kry igen! Jag skulle verkligen det! Han är min lilla Bebis och MITT ALLT!♥

Men även om dagen började mörkt så har den ljusnat väldigt nu mot kvällen! =)
Harry har varit mycket piggare på många sätt jämnfört med andra dagar! Så en liten bättring!
Allt positivt tar vi som stora varma glada presenter! Och den allra bästa julklappen vore en pigg och kry Harry med alla hyss som honom hör till! =)

Nej.....ska åter krypa ner i sängen!
Dragit på mig de snygga långkalsongerna och ska snart visa mig från den bättre sidan! *skratt*
(Fasen så ledsamt att mina glasögon sprungit iväg.....SVINIGT ont i ögonen så fort jag ens blickar på en dator eller tv.... )
Uack...

Harry och Eleonore säger - Kram, GodNatt och Hej på Er!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej tjejen!



Jooodå här är allt bra.. Det är ju fredag, kan inte bli bättre



Hoppas allt är bra med dig med!

Kraaam

2008-11-28 @ 14:48:12
URL: http://jessicaaaaaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jaså, brunett? Det låter vettigt ; ) Släng upp en bild vetja! Och självklart blev det ingen buckla på MIN bil, dock en liten på den andra... På reg.plåten bara så det gör inge : D '

Kram

2008-11-29 @ 11:05:09
URL: http://kulanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0