Upp och Ner...

Idag har jag jobbat - brukar inte jobba lördagar men fick lov denna helgen cokså och inte skoj... =(
Hade hellre legat kvar baka röven på Micke! =)
Inatt lyckades jag sova iaf....sovit väldigt dåligt förgående nätter men nu är jag piggare!
Blir mer updatering senare - Micke ska bort och Jag och Harry blir därför ensamma hemma ikväll och ska ha en riktig mykväll! =)
Tankar hem lite filmer nu *ops*
Tack Tina för hjälpen - Jag fattar inte varför det inte funkat tidigare!

Nej...jag ska ställa mig vid spisen nu jag!
Ikväll blir det riktig barkmiddag - Helstekt fläskfilé, Potatisgratäng och äkta rödvinssås!
Hur smarrigt låter inte det! Super!
Tackar Lotta för tipset!

Nej....vinflaskan är på vift...ska åka och hämta den! Hmmm....

Kramen och Hej på Er!
(Kommer igen senare!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0