Bedtime

Nu är det snart nattinatti för mig! Uscha så skönt det ska bli att lägga huvudet på kudden och bara somna!
JAG HAR NÖTAT OCH NÖTAT HELA KVÄLLEN - NERVIG SOM SATAN!
Men jag tror att det kommer gå bra (hyfsat iaf - och jag menar, det är i helgen misstagen ska komma....felen....när man har en suverän lärare som kan rätta de fel man gör! Korrigera en!)
Perfekt!
Sedan blir det bara hem och nöta ännu mera så att det verkligen sitter innan man ställer sig där framme på scenen!
Jag vill verkligen känna att jag kan passet, att takten sitter som smort - Att JAG KAN peppa till explosivitet!!!

Nej, dags för kudden, ska slänga mig i duschen innan bara.....sedan kan jag säga att jag kommer somna på fem röda!

Ska bara bjuda på ett meddelande som damp ned i min telefon under kvällens lopp - Roligtroligt!

Vad har en män och moln gemensamt!?
-När de dunstar så blir det en bra dag!

Vad är en man i saltsyra!?
-Ett löst problem.

Vad säger en man som sitter i vattnet till midjan!?
-Det här går över mitt förstånd.

Vad är skillnaden mellan en man och yoghurt!?
-I yoghurt finns det kultur.

Vad kallas män som mist 90% av sin intelligens!?
-Änkemän

Varför finns män över huvudtaget!?
-För att vibratorn inte kan klippa gräsmattan!

Detta är till Alla flickor som behöver Sig ett gott smile idag
.....Och till Alla killar som har humor nog att hantera "sanningen".

.........Ja........Ta inte illa upp Ni karlar som är inne och läser.......


BedTime!!!

Jag får faktiskt vara lite blödig och säga...
Jag längtar efter mina två karlar!

*Puss till Er*

Kram och Hej

Kommentarer
Postat av: Mia

Tack för din fina kommentar, hoppas du har det bra =)måste ju bara säga att din hund är bra söt :) Helg kramar till dig tjejjen..

2008-10-18 @ 19:05:18
URL: http://marialinden.blogg.se/
Postat av: KelocC

Nice blogg, besök gärna min.

Ha en underbar lördag. :)

2008-10-18 @ 19:12:39
URL: http://kelocc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0