Det skiter Sig

Åh....pissigt det går....tappar bort mig på samma ställe varje gång i låten! På slutet av varje ben! =(
ÖVA ÖVA ÖVA!

Träningsvärk träningsvärk.........
Blir till att smörja hela mig liniment innan natten!

Det blir iaf GodNatt nu, packat och gjort mig klar för avfärd från hotellet imorgonbitti. Åker direkt från Medley till City Terminalen - Hoppas på att någon dyker upp i Sundsvall imorgonkväll när jag landar!
Ska bli härligt att komma hem, krypa ner i sängen hos karln och bara mysa! Slippa somna ensam...så svårt!

Kramen och GodNatt!

Kommentarer
Postat av: Victoria

Ja jag vet.. kort och gott kan jag säga att jag känner mig som ett psykfall.

orkar helt enkelt inte..

2008-10-19 @ 00:30:42
URL: http://virred.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0