Djävulen kikar fram

Med träningsvärk i VARJE liten muskel i min kropp sitter jag här iaf....fortfarande....Såg fram emot en lugn resa och bara sova...Men tro på fan att jag har en tant framför mig som VÄGRAR släcka lampan.....grrr..... Jag kan bara inte sova, och eftersom jag är en snäll Eleonore på utsidan så är jag tyst....MEN...inombords KOKAR jag! ...HON sover!... +att jag skulle vilja smörja in min axel med liniment, Men går ju inte utan att först och främst väcka uppmärksamhet med lukten, och sedan strippandet...åh! Kram

Kommentarer
Postat av: Linda

Jaffa tackar och bockar! :) Klart vi ska ta en promenad snart, helt klart! :)Är du hemma från El Stockholmo nu? Kramar

2008-10-20 @ 09:42:32
URL: http://lifeainteasy.blogg.se/
Postat av: M

visst är det underbart med störande personer på bussar :P haha

2008-10-20 @ 16:26:20
Postat av: Ida

Men tjenare igen!

Du verkar flyga fram mellan allt du gör =)

Jo, jag är hemma nu och typ 2 veckor framåt. Innan så har du vägarna förbi stan så hojta

Ciao

2008-10-20 @ 19:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0