God Morgon ute i världen!

Sitter här på jobbet, hoppas det kan vara lugnt den lilla stund jag tänkte passa på att ämna åt bloggen!
Läste i tidningen här om dagarna att en tjej blivit avskedad för att hon bloggat under arbetstid....Hmm....
Ja, jag säger då det - Det är tur att Jag har så snälla chefer som jag har! =)
Stor cred till Er!

Jaha....igår ja.....vaknade av ett mindre roligt samtal, därav mitt inlägg igår morse...Tror att det är lugnt och okej nu....men hemskt om man börjar tänka på det! Usch....

Nog om det....
Igår var jag iaf till frisören och bättrade på färgen....eller kanske ska säga tog bort min egen råttfärgade hårbotten.... =/
Nu ser man fräsch ut igen *skratt* Klippte även av en bit av löshåret....blir ju slitet det också likaväl som ens eget!
.......
Men min tanke med att berätta om frisör besöket var....
EN konstig Dag!...
Jag fick höra om bökande grisar i kylskåpet, portionerade matlådor (med härlig stekt rödspätta) som flygit ut ifrån frysen, landat på sängbordet.......TOMMA!
Folk som kommit på jobbet långt iförväg för att en liten go parvel ställt om alla klockor och lurats sina nära och kära så in i bomben!

Nej....Back to Work.... Idag ska jag nämligen på med målardressen och börja jobba inne i den nya klädbutiken....dags att måla väggar!
Snart Öppnar Den vet ni! Jag tror verkligen att det kommer bli super! Det kommer finnas otroligt mycket fina kläder!

.........

Bjuder på en lite rolig läsning snodd från Skrattnet.se


Annorlunda bilannons

Nu får det banne mig va nog! Här har jag varit till macken - duschat o hällt på mig en halv flaska rakvatten och när jag kommer hem får jag höra att hon även hoppats på en skönhetsoperation. Kombi o krok - precis som om inte jag duger som jag är? Å det säger hon efter 5 år - jag som följt med henne överallt dit hon velat åka. Så nu skiter jag i henne. Hon kan fixa nå´n annan att köra med.

Är en man i övre medelåldern men jag har försökt att hålla mig någorlunda fräsch i alla fall. Men en o annan pigmentfläck finns förstås. Visst har jag några brister: Jag spelar o sjunger t ex inte för dig o du måste faktiskt hjälpa till för att jag ska hålla jämn fart. Det är något hon inte brytt sig om så förhoppningsvis är det inte allt för allvarliga fel. Annars har jag försökt hålla mig alert genom att jag tex bytte förpackning till rakvattnet -06. Sulade om skorna o har nu slitit på dem i ca 1000 mil. Inga fler snedsprång - så jag bytte länkarmar o gjorde framvagnsinställning o med den nya inställningen till livet har jag väl levt ca 300 mil. För att jag inte skulle bli för framfusig och stöta mig med för många så fick jag ny handbroms i slutet av -06 samt nya bromsok o skivor -08. Jag super inte speciellt mycket heller, vid groggblandning ca 0,85. Senast jag var på läkarkontroll sa han att jag inte hade några sjukdomar som jag behövde komma på återbesök för, så sista datum för nästa kontroll är faktiskt rätt långt bort i tiden. Inte förrän 30 september 2009, så vi hinner prova på varandra ett tag innan nästa utlåtande.

Mer detaljerad information om mig kan vi väl ta vid 1:a dejten?



Kram på Er!
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Undrar just vem det var som ringde...

2008-10-08 @ 22:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0