Ja...jag vet...

Det är väldigt tyst från mitt håll just nu.....
Mycket att tänka på, mycket att göra.....och ibland så hänger man inte riktigt med själv.
Dessvärre är det bloggen som får ta största smällen där och blir därav ganska tom! Roligt att se att det är så pass många inne och kikar ändå....Jag kommer igen...men jag måste få klarsida på allt innan jag sätter mig vid datorn! Jag måste lägga tiden på det som är viktigt!
Jag har helt enkelt alldeles för mycket i skallen! =)

Vi Ses och Hörs hörrni!
Bamse Kramar till Er Alla!



Kommentarer
Postat av: Hanna

Jobbigt det är mycket att göra... Men hoppas allt löser sig för dig!

...och att du hittade takten i sthlm! :D



Kram på dig!

2008-10-29 @ 23:59:01
URL: http://hannajo.blogg.se/
Postat av: Gufen

hejsan! Har varit lite frånvarande bloggandet ett litet tag...lite drygt att uppdatera hela tiden =) Men ser att du inte verkar ha din aldra bästa dagar i livet just nu..men om det skulle vara så hela tiden skulle ju aldrig topparna märkas! hihi =)



Fint med snö iaf. Det blir säsongspremiär nu till helgen för mig... Vad händer själv?

2008-11-07 @ 11:53:57
URL: http://www.gustavhall.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0