Men Hallå!

Pigg som en lärka!? Nja...varför inte! Idag har jag iaf farit som en skottspoling fram och tillbaka!
Men en mycket härlig skogspromenad har Vi hunnit med! Tråkigt nog var inte Linda med hundar på plats! =(
Men vi blev några ändå! Viktoria, Mira & Soya samt Jag & Harry!
Så roligt för Harry! Var ett tag sedan han fick kuta runt och busa med flickorna! =)

Jaha.....lite smått leds är jag faktiskt! JAG VET ATT NI ÄR INNE OCH LÄSER!!! Varför ingen som kommenterar!? Uscha.....blir ju nästan ledsen!

Kikat på "Stjärnor på Is" - Duktiga! Själv skulle jag vara helt värde! Balansen har jag...men resten!? Hmm....Ni som känner mig vet ju att DANS inte riktigt är min starka sida!

Hade önskat mig en sovmorgon imorse.....tror ni jag fick det!? Nej....vaknade vid åtta.....inte pigg men tillräckligt pigg för att INTE kunna somna om! Fasen så sketans leds man kan bli! IMORGON ska jag också sova! Annars ska ja faktiskt inte göra mycket imorgon....vila, fota lite....på eftermiddagen har jag förstås mitt Spinc-pass....Fullbokat är det också! Det är skitkul!
Sedan är jag bokad på Pumpen efter....och imorgon tänker jag inte svika! Imorgonkväll blir det två tunga träningspass och kroppen kommer jubla! Härligt!
Känner att jag inte kan slå av på takten vad gäller Pumpen eftersom jag snart drar kosan ner till Sthlm och påbörjar min utbildning! Känns otroligt nervöst ska ni veta! Jag är inte direkt blyg av mig och har inga problem med att stå inför folk och prata....men blir lite annorlunda när man kommer hem därifrån och ska börja köra passen själv! Stå på scenen inför de som jag själv stått tillsammans med och pumpat innan! Äh, det går nog - tänka positivt får man göra!
Imorgon sitter jag iaf på cykeln på scenen och hojtar och skriker! =) Återigen - Jag gillar att Hojta!

Hoppas på solsken imorgon....för vart fasen är den där gula ostbiten (eller sorry....är det månen.....den där gula stora HETA hoppbollen då....)!?

Jag vill ut och fota och må gott i solen!

Nej....en bild har jag fått in med ikväll....inte illa....dock är den på mig själv....ska lägga in en på min alldeles egna solstråle också! =)



Visst är han väl ändå något alldeles extra! Han förgyller mina dagar♥

Ja....ska överlämna datorn till karln min.....så han kanske kan dra in lite extra cash i kassan! =) Själv ska jag slänga mig ner i soffan och bara mysa framför tv;n! Hoppas det är något skoj att titta på bara! Annars är det perfekta stället för mig att somna på *skratt*

Önskar Er en fortsatt Trevlig kväll!
(V.....hörde inget av Dig - blev det en myshemmakväll för Dig och vovvarna!?) GodNatt-Kramen på Dig!

Nu är det dags för MYS!
Puss & Hej

Kommentarer
Postat av: V

Heej!

Nej jag blev kvar här hemma, har eldat och tvättat,när jag satt mig ner blev jag så trött.. funderar på att gå och lägga mig nu =)



Ja alltså, de va väl inget jag orkade ta upp kanske.. jag pratar så mkt ändå ;)



Kvällspromenaderna tycker jag att vi ska ta och skärpa oss med, än har de ju inte blivit en enda! =(

KARM!!!

2008-10-04 @ 23:13:57
URL: http://virred.blogg.se/
Postat av: M

Hej i värmen,

Jo visst är man inne och läser - det e ju så j-la intressant så man baxnar. Vadå resten du e ju en stjärna eller? Nu är det bara att pumpa däcken fulla o ut och kämpa - lycka till i Stockholm det blir säkerligen kul!



Skriver inte Karm utan Kram istället!

2008-10-04 @ 23:29:46
Postat av: Anonym

Ja visst är det spännande när man hittar nya muskler : ) Ja, man kanske ska köra ett pump pass i morron, var ju ett tag sen. Är ju lite förkyld så konditionen får vänta tror jag. Hmm, det återstår att se i morgon! Kram

2008-10-05 @ 00:15:04
URL: http://kulanda.blogg.se/
Postat av: Linda

Ååh, jag är lite sur för att jag inte riktigt hann med promenaden idag! Hade riktigt sett fram emot den, och så blev all städning och sånt framskjutet... Typiskt! Och sen kände jag mej så himla trött. Men vi får planera in en ny dag snart! En riktigt mysig dag med fika och allt? ^^, Vi ses på pumpen i morgon! :) Kramar i massor!

2008-10-05 @ 00:51:24
URL: http://lifeainteasy.blogg.se/
Postat av: Carina

Halloj bruden!! Allt väl?? Kul att du ska leda pass själv =) Sköt om dig & slit inte ut dig ;)

Kramkram

2008-10-06 @ 10:47:56
URL: http://cinahsspace.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0