Men Nu!

Om men satan i gatan! Ser att jag har hela 7st online samtidigt! Då måste jag ju bara passa på att skriva något! Muntra opp Er lite eftersom Ni inte fått någonting idag! . . . =(
MEN.....saknar kommentarerna . . .

Tyvärr har jag inte mycket att skriva....Har kikat på IDOL - Fasen så många talanger det är med iår....Man får ju ståpäls när man hör många av dem sjunga!
Men jag har mina favoriter, en kille och en tjej! =)

Ja.....Ursäkta.....Kan inte skriva längre....M♥ vill ha revansch i Chicago! =)
Men.....tror jag vinner ikväll igen! *ler*

Kramen på Er

Kommentarer
Postat av: Renata

Hej!! Blev ju pushad att skriva nåt nu ;) Har varit inne och kikat lite ett par ggr nu och grymt fina bilder du tar! Harry är så söt så jag vet inte!:D & sen är ja lite nyfiken på din hårförlängning.. vilken metod är de? den är jättefin! :)



2008-10-01 @ 22:25:01
Postat av: Eleonore svarar

Hej!

Tack så mycket! =) Roligt att Du är inne och kikar!

Hårförläggningen gjorde jag på VIP-salong i Östersund. Det är "lim-metoden" =) Vet ej....men ja....Jag har 100st hårlängder fastlimmade i mitt eget hår. Jag gav runt 4000tusen för det! Dyrt kan jag tycka, vet ej....Gjorde det för jag ville göra något annorlunda! Dock är jag VÄLDIGT sugen nu på att färga håret lite rödbrunt och ta bort dess hårslingor och återfå min rätta hårlängd!....Får se när det blir! Jag är ju som inte van att ha det här långa håret slängandes runt om mig =) Fastnar i ALLT! MEN - Jag är Jätte Nöjd Med Det!

Nej, ska jag hinna på jobebt är det bäst jag tar och hoppar in i duschen istället för att sitta här nu!

=)

Många Kramar till Dig!

(Hoppas få se Dig fler ggr!)

2008-10-02 @ 07:22:24
Postat av: Mia

Jag ska nog allt också pallra mig till jobbet denna dag =( 12:30 - 20:30 på Nipängen, jobbar ända tills på söndag kväll.. =( Usch. men ha en bra dag på jobbet tjejjen.. Kramar

2008-10-02 @ 11:15:22
URL: http://marialinden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0