Morr...

Ska strax ställa mig vid spisen och börja med maten! Förbenat hungrig är jag!
Ikväll blir det en potatis och kycklingpytt.
Smarrigt värre =)

Har haft två tunga dagar.....även om jag idag varit på snäppet bättre humör....men mycket som flyger runt i mitt lilla huvud.
Jaja, man måste ju få ha sådana dagar också....man kan inte alltid vara på topp! Så är det bara!
Imorgon väntar Ö-vik och Hockey! Härligt roligt! Ser jag fram emot.

Nej som sagt....jag är inte på topphumör och därav det korta inlägget....får bli mer senare när jag känner att jag börja smälta och komma igen!
Nu dags för maten! - Kanske gör mig på bättre humör!?

Kramen på Er!

Kommentarer
Postat av: Idisen

Jag är helt med på noterna sitter vid mobilen å vänatar på fika=)

Du verkar ha fullt upp i livet just nu, trelvigt

Ta hand om dig

CIao

2008-10-23 @ 15:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0